Hoe kunt u contact met ons opnemen?

Om contact met ons op te nemen, is niets eenvoudiger omdat u gewoon een van de onderstaande methoden hoeft te gebruiken en We zullen zo snel mogelijk reageren.
  • Vul het onderstaande contactformulier in en we nemen per kerende e-mail contact met u op.
  • Neem contact met ons op via onze online chat
  • Bezoek onze pagina Facebook ou Instagram en stuur ons een bericht
  • via WhatsApp op het nummer +32496615313
  • Telefonisch op +32(0)4 247 24 06
  • Per post naar het volgende adres:

Calin Caline
Rue du Vicinaal 26
4170 Comblain-Au-Pont
België

Of mail ons direct: hello@calincaline.be

De vragen die regelmatig voorkomen hebben wij in onze FAQ op een rij gezet, zodat u wellicht al een antwoord op uw vragen kunt vinden.

Veel Gestelde Vragen

Wie is Calincaline?

Het merk CalinCaline heeft is opgericht in 2022 door liefhebbers van handgemaakt handwerk voor kinderen. Onze workshops zijn gevestigd in Sprimont in België en wij versturen onze gepersonaliseerde artikelen over geheel Europa.

Heeft u een fysieke winkel?

Pas toegift, Calin Caline is in de eerste plaats een online winkel.

U kunt echter om ons te bezoeken in onze ateliers in Sprimont, in de regio Luik, op afspraak, als u een stof wilt zien of uw maakprojecten wilt bespreken.

Wat zijn uw productie- en levertijden?

Voor onze productie tijden, de gemiddelde wachttijd voor het verwerken van uw bestelling varieert tussen 5 en 10 dagen gewerkt. Dit wordt aangegeven op de banner bovenaan de pagina en op uw winkelwagenpagina.

Levertijden zijn gemiddeld 3 tot 7 jours ouvrés gemiddeld via Mondial Relay of Bpost (Colissimo in Frankrijk). Deze deadlines worden gegeven als indicatief en kan variëren afhankelijk van het gekozen type transport.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De status van jouw bestelling wordt bijgewerkt zodra het in onze werkplaatsen in productie gaat, algemeen binnen 5 tot 10 werkdagen, en dat is zo per e-mail op de hoogte gesteld van de voortgang van uw artikelen.

Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u automatisch ontvangt het trackingnummer per e-mail, u hoeft uw pakket alleen te volgen op de website van de gekozen vervoerder of rechtstreeks op onze trackingpagina.

Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja, maar alleen als het een artikel is niet gepersonaliseerd. Stuur het/de betreffende artikel(en) binnen 15 dagen naar ons terug, op uw kosten.

zodra het ontvangen pakket in onze werkplaatsen controleren we de conformiteit ervan en starten we de terugbetaling.

Voor gepersonaliseerde artikelen, zijn ze niet omwisselbaar of restitueerbaar.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

je kunt gemakkelijk betalen uw bestelling bij Calincaline en op een manier beveiligen.

Wij bieden betaling aan via creditcard, Paypal of via bankoverschrijving.

Moet ik een account hebben om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet verplicht en je kunt als gast bestellen.

echter, uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres zijn vereist, voornamelijk om de het bijwerken van uw bestelling en berichten van vervoerders wanneer uw bestelling wordt verzonden.

La Een account aanmaken kunt u echter gemakkelijker volgen de voortgang van uw bestelling, om van te profiteren loyaliteitskortingen of ontvang zelfs ons laatste nieuws in uw mailbox.

Kan ik een voorbeeld van een gepersonaliseerd artikel bekijken?

we hebben een zeer ruime keuze aan stoffen en mogelijkheden voor gepersonaliseerde babyartikelen, wijzigingen voorbehouden bij binnenkomst van nieuwe artikelen.

Dat kan inderdaad zend ons een bericht om een ​​visueel beeld te verkrijgen approximatif van uw keuzes voor een gewenst artikel, ons team zal zo snel mogelijk op u reageren.

Weten ; Veel van onze creaties zijn beschikbaar op onze creatiespagina om te jou inspireren bij het kiezen van stoffen en opties voor uw artikelen.

contactformulier